A csütörtöki nyomozó klub újra akcióban!

"- Ha kiszabadultam, kinyírom magát.

(...)

- Hetvenöt éves vagyok, és maga legalább harminc évet fog kapni, úgyhogy részemről áll az alku."

(Richard Osman: A férfi aki kétszer halt meg)

Hatalmas köszönettel tartozom Szabados Áginak, akinek a júniusi NIOK-kihívása keretében elolvastam a Richard Osman "Csütörtöki nyomozó klub" c. regényét. Nagyon szerettem, könnyed és komoly, humoros, és izgalmas regény, nem tudtam letenni. A szereplői szerethetőek és bájosak.

Megosztó a könyv, valakinek nagyon tetszik, valaki pedig unalmasnak, kuszának tartja a történet vezetését.

Amikor megjelent a "Az ember aki kétszer halt meg", nem is volt kérdés, hogy repülök a könyvesboltba.

Most sem kellett csalódnom.

A történetben ismét találkozunk a csütörtöki nyomozó klub tagjaival, Elizabeth-tel, Joyce-al, Ibrahimmal és Ronnal, akik most egy kegyetlen gyilkosságok és egy maréknyi gyémánt eltűnésének szálait próbálják kibogozni. Chris és Donna, a két rendőrtiszt ismét a segítségükre van, illetve Elizabeth múltjából is feltűnik egy rég nem látott ismerős.

Ez a regény még jobban tetszett, mint az első! Izgalmas volt, fordulatos, humoros, de talán kicsit komorabb is, mint az előző regény.

Továbbra is ott van benne az a báj, az a finom humor, ami miatt szeretem Richard Osman regényeit. Engem Joyce karaktere továbbra is Miss Marple-re (Agatha Christie másik nagy nyomozójára) emlékeztet, ő továbbra is az egyik kedvencem.

Ha egy könnyed, szórakoztató olvasmányt kerestek, szívből ajánlom ezt a könyvet!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések